Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Dewi - WaarBenJij.nu Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Dewi - WaarBenJij.nu

Byron Bay

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dewi

22 April 2009 | Australië, Byron Bay

Hallo allemaal,
thanks voor jullie berichtjes. We zijn maandag met de bus in byron bay aangekomen na een reis van 5 uur. Onderweg zijn we nog de big prawn, de grote garnaal, tegen gekomen. Moest jullie allemaal de groetjes doen van hem. Het is hier in Byron Bay een stuk leuker als in de vorige plaatjes, dit is wat meer een surfplaatsje. Het is alleen jammer dat het hier REGENT!!! Jaja al een week lang regen regen regen, ah een klein zonnetje en weer regen regen en nog meer regen. Gisteren zijn we maar gaan winkelen. Veel leuke surf winkeltjes hier. In de avond zijn we uit eten geweest en daarna naar de cheeky monky's. Dat is de backpackers bar hier. Was erg gezellig en daar kwamen we de groep waarmee we van schiphol vertrokken ook weer tegen. Die komen we trouwens in elk plaatsje tegen. Vandaag hebben we een surfboard gehuurd. Het ging niet echt goed omdat er geen goede golven waren. Na een half uurtje op het strand kwam er alweer een grote, donkere, boze wolk aan die ons helemaal nat heeft geregend en weer terug naar het hostel stuurde. Volgens het weerbericht wordt het in het weekend weer mooier weer. Laten we het hopen want het klopt toch niet dat wij hier met een regenjas aan lopen en jullie lekker in zonnetje zitten. Ondanks de regen heb ik het hier toch heel erg naar mijn zin. Het is gewoon zo'n lekker sfeertje hier.
Ik heb trouwens weer nieuwe foto's op mijn webalbum gezet. Hier is nogmaals het adres: http://picasaweb.google.com/XxDewixX/Australie#
liefs Dewi

  • 22 April 2009 - 06:38

    Roland:

    He De,

    Ik kijk op je page en er verschijnt dit beriicht. We zij allebei OL!

  • 22 April 2009 - 09:02

    Jille:

    He Dewi, wat heerlijk dat alles zo op rolletjes loopt! (behalve het weer dan nu even)Lieve groet, Jille

  • 22 April 2009 - 14:25

    Flint:

    he de hoe is het daar?
    hier nog steeds lekker weer en af en toe een briesje.
    Helaas is mijn fiets vannacht gejat :( .
    Dus ga ik nu op mijn vaders fiets :)
    ik hou je post in de gaten
    groetjes Flint

  • 22 April 2009 - 19:45

    Opa K:

    Wij kennen die regenbuien.
    In de trein trokken, bij aankomst, de mannen hun schoenen en sokken uit. Wij dachten wat doen die nou, maar toen we op straat liepen , wisten we wel waarom.Wat een watermassa!
    Verder de mooie foto's weer bekeken.Geweldige kleindieren park. Koalabeertjes zijn altijd leuk, maar pasop. Het zijn nachtdieren en de eucalypsebladeren, die ze eten, maken hun sloom.
    De groetjes weer van opa.
    Geniet ervan!.

  • 22 April 2009 - 20:49

    Zusje:

    dewiiii

    wat een kut weer bij jullie naja hier is het ook niet altijd mooi
    maar oja nu al de hele maand wel! heerlijk zonnetje 20 graden lekker in je hempje lopen of in het vondelpark liggen wat ik overigens in de meivakantie ook heel veel ga doen
    naja ik hoop dat het na verloop van een paar weken bij jullie ook weer wat mooier wordt!

    ik mis je!
    xx Rianne

    mailtje komt eraan!

  • 22 April 2009 - 21:20

    Karlijn:

    hey de,

    wat een leuke brerichten zeg allemaal alleen balen dat het rot weer is zeg.
    nou duimen dat het beter weer wordt,hier is het erg mooi weer.lekker in de tuin werken en heerlijk vrij zijn.
    maandag weer werken super.
    nou meid geniet lekker daar en doe voorzichtig hey.dikke kus casper en karlijn

  • 29 April 2009 - 08:06

    Alky:

    wie heeft die lady gaga er nou opgezet?

  • 29 April 2009 - 10:13

    Dewi:

    papa heeft het berichtje erop gezet:P Ze is erg populair hier in australie. je hoort het liedje echt overal en elke dag.

  • 02 Mei 2009 - 11:11

    Opa Bouman:

    13 dagen geleden
    Dewi,even een mailtje van opa. Ben zondag1e paasdag heerlijk wezen smullen bij jullie thuis brunch heet het denk ik.Rianne haar vriendin was er ook.En savonds hadden we natuurlijk weer zuurkool met worst.smiddags hebben we nog even gewandeld mmet driepootje.maar het ging zeker iets te vlug voor haar,want toen wij weer bij huis waren was zij er nog niet Geen probleem zei Alk die komt zo weer opdagen.mam nog even met de fiets gekeken,en die had hem zo gevonden het is een verhaaltje van niks maar ik heb je toch evn geschrevn
    opa Bouman
    6 dagen geleden
    Lieve Dewi.Hier even weer een malitje van Opa Het is nu zondagmorgen 26 april en het mooie weer is voorlopighier voorbij.En laat het maar bij jou komen want je hebt meer plezier met zon als regen.Dewi tot de volgende keer lieverd daaag OPA

  • 02 Mei 2009 - 11:24

    Opa En Mama:

    he Deetje, ik ben nu bij opa van de zon aan het genieten. kopje koffie erbij en net jullie tweede video bekeken. Ziet er goed uit hoor al die knoflooktenen. Ga zo door. Lekker stinken joH! ;-)
    liefs, van ons aan jullie.

  • 02 Mei 2009 - 20:09

    Joos:

    lieve Dewi,
    dan nu eindelijk ook maar een berichtje van mij. nou weet ik niet zo veel te vertellen dus hou ik het maar bij datgene waar ik het meeste verstand van heb: rechts, links, rechts rechts, links, rechts, links links....Boem.
    Morgen moet ik weer spelen in ANNO. De band raakt steeds beter ingespeeld. Saskia en Boris doen meer tweestemmig zodat de liedjes wat meer gearrangeerd lijken. Morgen doet een heel goeie, meer rock/funkachtige, gitarist mee omdat Martin een andere schnabbel heeft.
    Wordt wel weer eens wat anders. De Colombiaanse vriendin van Martin ZS is nu ook in Nederland en is er steeds bij. Het geeft ons de gelegenheid om Spaans te oefenen.
    Eind juni ga ik eindelijk mijn eigen drumstudio in Almere openen! Op de grote markt recht tegenover ANNO.
    Het wordt nog een hele klus om de geluidscabine te installeren en alles mooi in te richten. Ik ben van plan om in juli een Grand Opening te houden.
    Het is wel een fantastische ruimte. Drie etages en een zonneterras.
    Wanneer ik naar buiten loop kan ik uit wel 10 cafeetjes en terrasjes kiezen en ik hoef nooit meer met de taxi naar huis.
    Je hebt mooie foto's geplaatst en ook het filmpje met de knoflookbollen laat een klein beetje groen landschap zien. Het ziet er allemaal wijds en prachtig uit. Niet zo overvol als in Europa.
    Ik blijf je volgen, wens je ontieglijk veel plezier en zal je af toe nog wat schrijven.
    kus Joos


  • 26 Juni 2009 - 11:48

    Opa Bouman:

    lieve Dewi.Hier weer even een mailtje van opa.Ik heb voor het eerst een nachtje in het ziekenhuis geslapen.ik heb n.l. een grote moedervlek op mijn rug.en als je die niet weg laat halen kan hij uitgroeien tot een soort huidkanker Afijn geopereerd en nu zien we wel verder.Zoals ik uit je berichtjes lees heb je het nog steeds naar je zin,Ik lees je verhalen altyd met veel interesse.We krijgen hier ook weer een zomerse periodeHet schiet nou al lekker op he,dat mam en Rianne bij je komen.Maak er maar wat van samen.Nou dewi dit was het dan eerst weer en tot de volgende keer Dag Lieverd Groetjes Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Juli 2009

Karijini

15 Juli 2009

Perth en weerzien

14 Juni 2009

Cairns

06 Juni 2009

de tropen

21 Mei 2009

mooier en mooier
Dewi

Actief sinds 27 Feb. 2009
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 318377

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2011 - 16 Juli 2012

Stage en studeren in Valencia

17 Maart 2009 - 05 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: