Karijini - Reisverslag uit Perth, Australië van Dewi - WaarBenJij.nu Karijini - Reisverslag uit Perth, Australië van Dewi - WaarBenJij.nu

Karijini

Door: Alky, Dewi en Rianne

Blijf op de hoogte en volg Dewi

25 Juli 2009 | Australië, Perth

Hi iedereen,

We zijn net terug gevlogen vanuit Tom Price. Een mijnwerkersstadje. De reis duurde een uur en 50 minuten. het weer was meteen een stuk lekkerder. Een graad of 24. Met een busje zijn we naar een aantal gorges gegaan waar het prachtig was, watervalletjes, prachtige vogels, vleermuizen in de bomen en natuurlijk kangaroes en de nodige roofvogels. Olifanten waren er gek genoeg niet terwijl we toch in Afrika zijn....??!!
We zijn nu bij vrienden van ons en gaan na het weekend een reisje naar het zuiden maken. Het zal daar wel wat kouder zijn maar het weer belooft wel zonniger te worden. Leuk om van jullis de berichtjes te lezen. foto's komen er aan maar voor nu liefs van ons allemaal en tot de volgende mails enz.

• 25 Juli 2009 - 11:54

Janneke:

heej meiden,
    klinkt goed allemaal ben stiekem wel beetje jaloers hoor. Gaat allemaal goed hier de katten zijn nu echt gewent ookal wil floor het liefst de hele dag lekker in het voortuintje liggen. tot over 10 dagen ongeveer. dewi ik mis je maak er nog wat van want voor jouw is het ook al bijna voorbij :(!! kusjes janneke

• 25 Juli 2009 - 13:20

Alky:

Hi iedereen,
    Rocky Mountains hebben we niet zo'n zin in en we hebben de reis naar het zuiden (koud) ingewisseld voor een weekje Bali (warm). We zitten er zo dichtbij dat we de verleiding van 3 uur vliegen ipv autorijden niet konden weerstaan. Even een cultuurschock opdoen. Hotel aan zee met zwembad. Ja, ja je moet er wat voor over hebben. Woensdag vertrekken we.

Dewi is vandaag naar een echte Australische footballmatch geweest en vond het heel grappig om te zien.

• 28 Juli 2009 - 18:18

Lein:

Wat heerlijk om te lezen dat jullie het zo leuk hebben.
    En bali, wauw ff leuk meegepakt.
    hier alles oké.
    dikke kus Lein

• 05 Augustus 2009 - 00:25

Alky:

Rianne en ik zitten op het vliegveld van Singapore te wachten tot we mogen boarden. we hebben de hele rit vanuit Perth proberen te slapen maar het was veel te krap allemaal.
    We hebben een week Bali achter de rug en dat was fantastisch! heerlijk weer, mooi hotel, wilde zee, leuke winkeltjes en heel vriendelijke mensen. Het echte vakantiegevoel dus.
    Toen we weer terug kwamen hadden ze een surpriseparty georganiseerd. Hartverwarmend allemaal. Moeilijk om weer afscheid te nemen en hebben afgesproken dat we er (gezien onze leeftijden) niet weer 26 tussen laten zitten....
    Nou, ik hoop dat we op deze vlucht naar Londen een beetje kunnen slapen.
    Iedereen de lieve groeten!