Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Dewi - WaarBenJij.nu Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Dewi - WaarBenJij.nu

Cairns

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dewi

14 Juni 2009 | Australië, Cairns

Ik heb nou een internetcafe gevonden waar ik wel op mijn site kan komen en weer een berichtje kan schrijven. Het regenwoud hebben we overleefd en ben blij dat we nou weer in een stad zitten met mensen om ons heen, want in het regenwoud was het wel erg stil.
We zitten nu weer in Cairns en we hebben een paar dagen geleden gedoken in het great barier reef. Dat was zo leuk! Eerst gingen we met een boot de zee op en na een tijdje kon je vanaf de boot het reef al zien liggen. Al die mooie kleuren.
Eerst gingen we snorkelen om aan het water en het ademen gewend te raken. Daarna gingen we duiken. Janneke en ik samen met een instructeur. Hand in hand nam ze ons mee onder water. We hebben zo veel mooie dingen gezien. Grote vissen met alle kleuren van de regenboog. Mooi koraal zeesterren en zelfs schildpadden! O ja we hebben Nemo en zijn vriendjes ook gezien. We hebben ongeveer een half uurtje gedoken en daarna weer heerlijk gelunchd op de boot. Naar een andere plek gevaren en daar nog een keer gesnorkeld.
We zitten nou al een week in Cairns, Janneke gaat morgen alweer naar huis :(. Ik vind het echt jammer.
Ik weet niet hoe lang ik nog in Cairns blijf. Mijn plan is om nog de outback in te gaan. Daar wil ik dan een toer gaan doen van Alice Springs naar Adelaide en dan naar Perth vliegen. Daar zie ik dan Rianne en mijn moeder alweer. Heb er echt zin in!
see ya

  • 14 Juni 2009 - 10:06

    Jille:

    Hey Dewi, wat stoer dat julie ook het regenwoud in zijn gegaan. Geen last gehad van bloedzuigers? In de jungle van Maleisie was dat zo'n probleem namelijk. Leuk dat jullie ook nog zijn gaan duiken Dewi, gebeurtenissen om te koesteren. Ik hoorde dat het OJC ook heel hard nieuwe leden nodig heeft. Wie weet kun je dit in NL nog vervolgen. (Hans heeft nog een volledige duikuitrusting staan...) Veel plezier nog Dewi! We houden jouw verhalen bij hoor. liefs Jille

  • 14 Juni 2009 - 11:26

    Roxanne:

    Yay een nieuw verhaaltje :D
    Zo cool, duiken en zeilen enzo. En je hebt Nemo ontmoet hehehe :P
    Echt supermooie foto's! en je hebt zelfs paard gereden O.o *is onder de indruk*
    Wel stoer dat je nog blijft hoor hey :D ;) Nog heel veel plezier!!!! :D
    xxxx

  • 15 Juni 2009 - 20:56

    Alky:

    hoi moppie,

    je bent nu sinds het begin van de reis voor het eerst alleen. Janneke vliegt al. Ik ben benieuwd hoe dat voor jou is. Ik bel je morgen even.

    Heel veel lieve knuffels en tot snel!

    Rianne wil nog even zeggen hoeveel ze van je houdt en wil nu heel graag bij je zijn om je een super dikke knuffel te geven en je nog heel veel te vertellen! <33 xxxxxxxxx

  • 16 Juni 2009 - 19:32

    Sacha :

    hey dewi

    ik vind het erg zielig voor je dat je nu alleen bent.
    maar wel erg stoer hoor!!
    wat een leuke foto's ik kan niet wachten tot je weer thuis bent en alles gaat vertellen wat je hebt meegemaakt.
    succes de komende weken en veel plezier met mama en rianne

    veel liefs van sacha

  • 26 Juni 2009 - 11:22

    Rianne En Mama:

    mayDE, mayDE,

    we've got a problem. we missen je! we gaan zo taart eten om te vieren dat Rianneneke over is. Jippie!
    De hele tijd Michael Jackson op tv. Raar he dat ie er niet meer is. Goed dat je geboekt hebt, nu verwacht ik je wel op het vliegveld....haha.

    nou lieverd, ik weet niets meer. Rianne vraagt of de liedjes nog gelukt zijn.

    weer vele kussen en knuffels en je gelooft het nooit: Loena is wakker!

  • 27 Juni 2009 - 21:11

    Opa Bouman:

    Lieve Dewi. Hier weer even een mailtje van opa. Ik heb voor het eerst een nachtje in het ziekenhuis geslapen. Ik heb n.l. een grote moedervlek op mijn rug en als je die niet weg laat halen kan hij uitgroeien tot een soort huidkanker. Afijn geopereerd en nu zien we wel verder. Zoals ik uit je berichtjes lees heb je het nog steeds naar je zin. Ik lees je verhalen altijd met veel interesse. We krijgen hier ook weer een zomerse periode. Het schiet nou al lekker op he, dat mam en Rianne bij je komen. Maak er maar wat van samen. Nou Dewi, dit was het dan eerst weer en tot de volgende keer.
    Dag Lieverd. Groetjes Opa

  • 02 Juli 2009 - 16:33

    Oma En Opa:

    doordat we op de tuin zijn en geen verbinding hebben niet veel reactie's van ons.
    maar hier zijn we dan even. Ons meisje wat zie jij veel haast heel Australie door gecrost geweldig!! En de foto's zijn ook prachtig,nu nog een paar weken met mam en Rianne en dan zien we je weer terug. Geniet er nog van en een dikke hugh van ons. xxxxx

  • 03 Juli 2009 - 14:15

    Alky:

    Dewi is nu in Alice Springs. ze hebben de afgelopen dagen 2420 km gereden. ze vindt dat ze nu echt in OZ is (zo noemt ze het zelf). Het is heel mooi daar maar ook heel koud. Ik had haar een uur geleden aan de telefoon en ze bibberde het uit van ellende. De hele ploeg zou in tenten slapen en ze voorzag al een barre nacht. Alle warme kleding die ze heeft had ze over elkaar aangetrokken. Op de vraag of ik nog iets warms voor haar mee moet nemen kreeg ik het logische antwoord: "nee, doe maar stroopwafels en paprika chips..."

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Juli 2009

Karijini

15 Juli 2009

Perth en weerzien

14 Juni 2009

Cairns

06 Juni 2009

de tropen

21 Mei 2009

mooier en mooier
Dewi

Actief sinds 27 Feb. 2009
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 318374

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2011 - 16 Juli 2012

Stage en studeren in Valencia

17 Maart 2009 - 05 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: