onderweg - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Dewi - WaarBenJij.nu onderweg - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Dewi - WaarBenJij.nu

onderweg

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dewi

19 April 2009 | Australië, Coffs Harbour

Heej allemaal,
echt leuk om al jullie berichtjes te lezen. Heel erg bedankt daarvoor.
Zijn vanuit Penrith weer terug naar SYndey gegaan en zijn daar nog een paar dagen gebleven. Zijn daar naar het wildlife park en het aquarium gegaan. Was echt heel leuk.
De volgende dag gingen we met de Greyhound bus naar Port Macquarie. Ik heb nu het gevoel dat onze reis echt is begonnen. Er was niet zoveel aan in port macquarie. Wel een mooi strand en we zaten in een mooi en gtezellig hostel. Na 3 dagen zijn we weer verder gegaan en we zitten nu in Coffs Harbour. Precies hetzelfde als Port Macquarie maar dan kleiner en ook niks te beleven dus morgen gaan we verder naar byron Bay.
Liefs Dewi

  • 19 April 2009 - 07:11

    Dennis En Sacha:

    heej dewi.

    wat vet dat je naar het widlife park en het aquariumm bent geweest.
    nog heeel veeel plezier daar. en hopen dat byron bay wel leuk zal zijn.

    groetjes dennis en sacha

  • 19 April 2009 - 09:21

    Rob:

    Hoi Dewi,
    De grote trek is begonnen?Leuk om zo onderweg allerlei onverwachte dingen te beleven. Nog wezen kajakken?Wel spannend, waar je elke dag weer uitkomt en slaapt. Veel plezier met je Australie-ervaringen en groetjes aan Janneke. Groet van Rob (vader van Janneke)

  • 19 April 2009 - 09:40

    Stan :

    hoi dewi ik hoop dat er in byron bay welwat te beleven is.
    hou je taai Stan

  • 19 April 2009 - 10:38

    Deniz:

    Hee Dewi
    wat spannend dat je nu echt naar allemaal verschillende plekken gaat!
    veel plezier!! xx deniz

  • 19 April 2009 - 10:52

    Opa En Oma K:

    bedankt voor je bericht. Heel leuk. Wij zijn toen ook een paar maal aan de kust geweest, maar vonden het ook niet veel aan. Surfingparadise is zeer druk en allemaal grote hotels. Gelijk Spanje.
    Hans en Jille komen net binnen, want we gaan vandaag b oma'sverjaardag vieren. groetjes van ons. met een ferme kus.
    Opa en Oma

  • 20 April 2009 - 07:54

    Alky:

    Dus als ik het goed begrijp komt er nu geen foto van the 'big banana' uit Coffs Harbour....??!! ;-(

  • 21 April 2009 - 07:48

    Alky:

    Ha die De

    Ik zie dat je het goed hebt gemaakt met een "big prawn" ;-))

  • 21 April 2009 - 08:18

    Alky:

    Ha die De

    Ik zie dat je het goed hebt gemaakt met een "big prawn" ;-))

  • 21 April 2009 - 13:45

    Oma En Opa:

    Dag Dewi.
    Bedankt voor je mooie kaart,maar dat had ik al telefonisch gedaan!!
    Leuk met die kadootjes er in!! Mijn verjaardag is weer voorbij het was een fijne dag, ik heb zelf niet veel hoeven doen ro Hans aniet jille en rianne hebben het werk gedaan dat was heel fijn, we waren nu niet zo moe en konden ons bezig houden met onze gasten!! Als kado heb ik een huisje gekregen dat staat garrant voor weer een heerlijk weekend met z,n allen!!!!
    Ik denk dat we wachten tot jij ook weer terug bent.Nou weer een dikke knuffel ook voor Janneke.

  • 21 April 2009 - 18:31

    Janine:

    hoi dee

    wat een leuke foto s heb je weer op de site gezet.
    wat beleef en maak je veel mee geniet er nog maar van zolang je kan, deze ervaring pakt niemand je meer af.
    veel liefs
    janine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Coffs Harbour

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Juli 2009

Karijini

15 Juli 2009

Perth en weerzien

14 Juni 2009

Cairns

06 Juni 2009

de tropen

21 Mei 2009

mooier en mooier
Dewi

Actief sinds 27 Feb. 2009
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 318374

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2011 - 16 Juli 2012

Stage en studeren in Valencia

17 Maart 2009 - 05 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: