The Blue Mountains - Reisverslag uit Penrith, Australië van Dewi - WaarBenJij.nu The Blue Mountains - Reisverslag uit Penrith, Australië van Dewi - WaarBenJij.nu

The Blue Mountains

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dewi

10 April 2009 | Australië, Penrith

G'day mates,
Zaterdag zijn we met de trein naar de blue mountains gegaan. We slapen op dit moment bij Hans en Vera thuis, in Penrith. Dat is familie van een vriendin van Janneke. De afgelopen dagen hebben we bij hun dochter Linda en haar man Damien geslapen. Heel aardige mensen allemaal.
Zondag zijn we met Damien naar Katoomba gegaan. Daar hebben we de three sisters bekeken, boswandeling gemaakt en een ritje met de scenic railway gemaakt. Dat is de stijlste trein van de wereld. Daarna met de cableway weer omhoog.
Maandag zijn we met Hans naar het wildwaterpark geweest. Daar waren de olympische spelen voor alle watersport. Daarna de bossen in gegaan en het was echt schitterend. Het was daar zo stil. Het enige wat we hoorden waren een paar vogels. Verder helemaal niks.
Dinsdag hebben janneke en ik gewinkeld in het plaza in penrith.
Woensdag zijn we met Vera en Hans naar de Jenolan Caves geweest. Janneke en Hans zijn in de grotten geweest, ik durfde niet. Vera en ik zijn buiten gebleven en hebben daar een wandeling gemaakt wat ook echt heel mooi was. Er was daar een meertje met water dat blauw was geworden door de stenen.
Donderdag zijn Janneke en ik met de trein naar Katoomba gegaan en hebben daar outdoor geklommen. We hadden een prive instructor. Het was echt leuk. Het is echt heel anders als binnen klimmen, veel leuker en spannender. we hebben van half elf tot half 5 geklommen. Daarna zijn we met Hans en Vera naar een verjaardag gegaan. Daar hebben we onze eerste echte aussie bbq meegemaakt. Het was echt leuk.
Gisteravond zijn we naar het huis van Vera en Hans verhuisd en daar hebben we gister avond geslapen.
We hebben ook onze eerste kangeroos gespot! Echt leuk om ze is in het wild te zien.

Voor de foto's kunnen jullie ook Janneke's sites bekijken.
http://flipseflopsse.hyves.nl/ hier staan haar foto's op.
http://jannekeransijn.waarbenjij.nu hier schrijft ze haar berichtjes op.

Mijn foto's staan op:
http://picasaweb.google.com/XxDewixX/Australie#

Liefs Dewi

  • 10 April 2009 - 13:51

    Rianne:

    yes yes yes

    het is me eindelijk gelukt om het eerste berichtje neer te zetten =D
    owowiwiwiw die foto's zijn echt leuk! en mooi en wat lijkt dat me tof om ook te doen!
    het is vandaag hier echt super warm! wel 22 graden ofzo en ik ga nu met mama folders halen bij het reisbureau voor onze reis naar australie!!

    byexoxoxox

  • 10 April 2009 - 15:50

    Opa Bouman:

    Lieve dewi,Wat ben ik blij dat je zoveel plezier hebt daar in Australië. Ik heb geen surfplank en kan helaas niet meedoen ik heb alle foto,s van je bekeken op mijn pc knap he''verder nog veel plezier opa bouman

  • 10 April 2009 - 16:00

    Alky:

    G'dayDayDayDayDayDayDaywi

    Ik ben met Rianne helemaal over de busbrug gefietst. Hoog man! Toen naar het reisbureau voor informatie (schrokken wel van de prijs van een ticket....) Vervolgens naar de blokker voor een blender. Kwam opa nog tegen en toen nog even naar de Zeeman voor sokken. Nu ben ik weer thuis. wat een avontuur he? Komen jullie aan met surfen, Blue mountains en klimmen etc. Wie wil dat nou? Ja meid, Zaandam is the place to be!

    Kussen voor jullie,

    la mama

  • 10 April 2009 - 17:31

    Opa Bouman:

    lieve dewi laten we nou ook ineens warm weer hebben het is helaas maar voor een paar dagen. wat leuk he dat we je vacantie zo een beetje meemaken.ik kwam mama nog tegen op de fiets ze was even naar een reisburea geweest en naar zeeman. en verder weet ik het niet. daag lieverd verder nog veel plezier daaag opa

  • 10 April 2009 - 17:45

    Anita:

    Hey De,
    Eindelijk weer eens een berichtje van mij. Via papa blijf ik heus op de hoogte hoor! Wat doen jullie daar lekker veel zeg, en wat een prachtige plaatjes! Wij komen hier ook weer een beetje in rustiger vaarwater\; het is heerlijk zonder de spanning dat Ruben in Afghanistan zit. Het gaat erg goed met hem, is relaxed, heeft genoten van alle aandacht en feesten ter ere van zijn terugkomst (ja De, dat is het hoogtepunt van lang van huis zijn....!)We hebben al veel verhalen van hem gehoord en ook bijzondere foto's en video"s gezien. Hij geniet vanaf nu van een welverdiende vakantie in Egypte met Eef! Morgen gaat ons schip weer te water en begint het lange genieten weer! Ga lekker door zoals je nu geniet en tot gauw! Liefs Anita

  • 12 April 2009 - 19:13

    Betty, Paul En Ilse:

    Dag lieve Dewi,
    Wij genieten heel erg van jouw verhalen!! Wij zijn echter niet jaloers, want ook wij gaan regelmatig naar de Zeeman. Ook Almere is the place to be!!! Alle gekheid op een stokje, ga zo door met heel veel leuke dingen doen; wij volgen je op de voet.
    Heel veel liefs en groetjes van ons alledrie!

  • 12 April 2009 - 19:13

    Betty, Paul En Ilse:

    Dag lieve Dewi,
    Wij genieten heel erg van jouw verhalen!! Wij zijn echter niet jaloers, want ook wij gaan regelmatig naar de Zeeman. Ook Almere is the place to be!!! Alle gekheid op een stokje, ga zo door met heel veel leuke dingen doen; wij volgen je op de voet.
    Heel veel liefs en groetjes van ons alledrie!

  • 19 April 2009 - 19:21

    Opa Bouman:

    Dewi,even een mailtje van opa. Ben zondag1e paasdag heerlijk wezen smullen bij jullie thuis brunch heet het denk ik.Rianne haar vriendin was er ook.En savonds hadden we natuurlijk weer zuurkool met worst.smiddags hebben we nog even gewandeld mmet driepootje.maar het ging zeker iets te vlug voor haar,want toen wij weer bij huis waren was zij er nog niet Geen probleem zei Alk die komt zo weer opdagen.mam nog even met de fiets gekeken,en die had hem zo gevonden het is een verhaaltje van niks maar ik heb je toch evn geschrevn

  • 26 April 2009 - 10:13

    Opa Bouman:

    Lieve Dewi.Hier even weer een malitje van Opa Het is nu zondagmorgen 26 april en het mooie weer is voorlopighier voorbij.En laat het maar bij jou komen want je hebt meer plezier met zon als regen.Dewi tot de volgende keer lieverd daaag OPA

  • 19 Mei 2009 - 19:29

    Opa Bouman:

    Lieve Dewi Hier dan even een mailtje van opa.Op dinsdag vorige week is er een lid (59 jaar )gecremeerd van de biljartclub en na de crematie struikelde ik op een betonnen trap die naar de parkeerplaats leide.Een man voor me struikelde ook een beetje maar die bleef overeind.Maar ik was de sigaar.Wat bloed en kneuzingen.En zo naar eerste hulp DeHeel.En nu na een week word ik zo langzamerhand al weer wat soepeler.Dewi de volgende keer wat vrolijker nieuws daaaag lieverd opa bounan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Penrith

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Juli 2009

Karijini

15 Juli 2009

Perth en weerzien

14 Juni 2009

Cairns

06 Juni 2009

de tropen

21 Mei 2009

mooier en mooier
Dewi

Actief sinds 27 Feb. 2009
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 318380

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2011 - 16 Juli 2012

Stage en studeren in Valencia

17 Maart 2009 - 05 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: