surfcamp - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dewi - WaarBenJij.nu surfcamp - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dewi - WaarBenJij.nu

surfcamp

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dewi

03 April 2009 | Australië, Sydney

Lieve allemaal,
De dagen in bondi beach waren echt heerlijk. Een beetje tot rust gekomen op het strand want in Sydney is het echt heel druk. We hebben eigenlijk alleen maar op het strand gelegen, de hele dag door. Een dag hebben we een beetje gewinkeld maar al snel lagen we weer op het strand. Janneke heeft de laatste dag een surfboard gehuurd, dat kon je gratis bij ons hostel halen. Het was een heel klein board dus ben er maar niet op gaan surfen ik heb rustig gewacht tot het surfcamp.
Van maandag t/m donderdag zijn we naar het surfcamp gegaan en het was echt geweldig. We gingen 2 keer 2 uur per dag surfen. De insructors waren echt super leuk. Ze zijn de hele dag aan het rennen, springen en gek aan het doen. Janneke en ik sliepen daar met 4 noorse meisjes op een kamer. Elke dag vroeg opstaan, ontbijten, wetsuits aan, dikke laag zonnebrand op en dan 2 uur surfen. Terug in het kamp stopte je je dan weer helemaal vol met eten, 2 hamburgers meestal en dan lekker chillen en een beetje slapen. Meestal als ik dan bijna sliep kreeg ik te horen dat we weer gingen surfen en het is dan echt geen pretje om vanuit je warme bed een koud, nat, zanderig wetsuit aan te doen. Aan het eind van de laatste 2 uur surfen kan je echt niet meer. In het kamp stond dan het eten al klaar en kon je gelijk gaan eten. Na het eten gingen we dan de foto's van het surfen bekijken om te kijken wat goed en slecht surfen is en wat er nog verbeterd moet worden. Ik heb een paar foto's in het picasa webalbum gezet waar ik vanaf nu al mijn foto's in zet. Dit is het adres http://picasaweb.google.com/XxDewixX/Australie# .
De laatste dag gingen de instuctors ons uitleggen waar we op moeten letten als we alleen willen gaan surfen. Zodat we niet in een gevaarlijke stroming naar Nieuw Zeeland terecht komen en worden opgegeten door haaien ;).
Gistere zijn we weer van het surfcamp naar Sydney gegaan en hebben we daar met de hele groep in de scubar pizza gegeten.
Vandaag hebben we een beetje een rustdag dus mooi de tijd om dit berichtje te schrijven. We verblijven vanavond in het Railway square YHA. Morgen gaan we naar de blue mountains.

Liefs Dewi

  • 03 April 2009 - 06:54

    Roland:

    Hi Dé

    Wat een geweldige foto's. Ziet er wel heel cool uit op die golven. Dat moet wel erg leuk geweest zin daar. Krijgen we nu een keer les van jou in Wijk a/z? Of ga je nu ook maar voor het kitesurfen?

    liefs papa

  • 03 April 2009 - 08:31

    Janine En Dennis:

    hoi dewi

    wat een leuke foto's.
    wat zijn wij jaloers.
    ik(dennis) weet zeker dat ik het later ook een keer ga doen, lekker surfen en bruin worden op het strand

    groetjes janine en dennis.

  • 03 April 2009 - 08:59

    Laura:

    Dewi:D
    Goed dat je het nog steeds leuk heb...Beetje relaxen daarow op het strand vet lekker!!
    Mooi dat je eht surfen leuk vond. Ben je nu pro:P?
    Ik ga zo de fotoss bekijken.. Ik vind dat er wel wat meer op moeten hoorr:P Ook bij janneke..
    Volgend jaar weer naar aussie? Met mij en janneke dit keer misschien sherilijn erbij:D
    Meisjee maak ze gek daaro..Groetjes
    Laura

  • 03 April 2009 - 09:03

    Laura:

    Je ziet eer super cool uit op je board!!:D

  • 03 April 2009 - 12:00

    Roxanne:

    Woot als een echte Aussi-girl surfen?! Cool hoor! :D
    Superleuke foto's en ik kijk uit naar je volgende berichtje ^^

    ~xXx~ Roxy

  • 03 April 2009 - 14:23

    Deniz:

    Hee Dewi
    Wat een mooie foto's, vooral die ene waar je aan het surfen bent!
    Heb je je trouwens nog ingeschreven voor die school?
    Veel plezier, en groetjes aan janneke!
    xx deniz

  • 03 April 2009 - 14:37

    Rianneee:

    DEEWIIII!!

    oowwhh wat ben ik jaloers op jou!
    ik wil ook surfen =(
    en ik de zee liggen en op het strand hangen en vakantie houden en daar zitten en nieuwe mensen ontmoeten en nederland moeten missen..

    maar ik ben niet bij jou dus moet ik jou maar blijven missen.. nog heeel lang..

    en waarom sta je eigenlijk op de ruggen van die leuke surfdudes?

    het word hier ook steeds warmer! ik heb gister met vrienden op de dam gezeten en daarna nog even in het vondelpark=) en vandaag is het echt heet! ik liep en een hempje en het was nogsteeds te warm.. ik denk dat ik weer helemaal moet wennen aan warm weer.

    ik mis je en wens je veel plezier in the bleu mountains!

    ps. leuk dat je ons ook even op de foto hebt gezet. doet me goed=) en zie je wel dat je ons op die manier gewoon niet vergeet =D

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx je zusje

  • 03 April 2009 - 17:25

    Alky:

    Hi Lieverd,

    wat zou ik graag meegesurfd hebben! maar ja, dat natte zanderige pak houdt me tegen he ...haha. Prachtige foto's zijn er van je gemaakt op je board! En morgen beginnen jullie alweer een nieuw avontuur; met de trein naar de Blue Mountains. Wow!
    We moeten er nog steeds aan wennen dat je weg bent. We missen je wel hoor!
    Ik bel je snel en doe de groetjes en vele knuffels ook aan Janneke.

    Liefs mama

  • 04 April 2009 - 21:07

    Oma & Opa.:

    Nou wat moet ik nog zeggen na al die leuke reacties die er al op staan!! Ja die actie foto,s zijn echt heeeeel
    cool. Je mailtje vandaag gelezen we waren twee dagen op de tuin en had mijn mobiel vergeten. In de auto op weg naar Purmerend heb ik het pas gelezen, het komt allemaal goed over!
    Het was weer heel gezellig vandaag bij Anita en pappa, Ruben is weer thuis en het was groot feest. Mooie filmpjes over Afganistan gezien ook een die hij zelf had gemaakt.
    Nog veel plezier in de Bleu Mountains!!
    Leuk te zien dat de talisman mee op reis is
    om je te beschermen.
    veel lieve groetjes ook aan Janneke. xx


  • 05 April 2009 - 08:13

    Leine:

    Hey meissie,
    wat ziet het er goed uit zeg , en jij ook!!!
    als een echte surf pro!
    Wat zal je een lol gehad hebben tijdens het leren surfen, ik zie het helemaal voor me.
    dikke kus van Aad en mij.

  • 05 April 2009 - 08:51

    Hans:

    He De,

    Zo, dat zag er wel heel erg vet koel gaaf uit op dat surfboard zeg! Mooie houding hoor. Ik kreeg helemaal zin om dat ook te proberen. Neef Robby heeft me ooit een middag instructie gegeven maar dat werd niets. Ik heb geloof ik nooit langer dan 5s. recht op kunnen staan ;-(
    Heel veel plezier op die blauwe bergen....

    liefs: Hans

  • 05 April 2009 - 18:21

    Karlijn:

    hey de,

    wat gaaf zeg die foto's van het surfen.
    Je hebt het dus erg naar je zin daar.
    Wat een lekker dingen zeg die leraren die je surf les gaf?
    Nou geniet maar lekker verder.

    dikke kus casper en karlijn

  • 05 April 2009 - 18:56

    Anoniemusnimino:

    buuhuueehhee

    ik mis je

  • 06 April 2009 - 16:58

    Ria:

    Hoi Dewi,

    Still going strong! Leuk hoor dat je ook lekker bent gaan surfen, lijkt me een belevenis zo heerlijk op de golven. Ik hou niet zo van nat water, maar als het lekker warm is zoals bij jou wordt het een heel ander verhaal.
    En nu heerlijk bij de blue mountains met alle eucalyptus-bomen. Lekker struinen door de natuur. Kon ik maar even een dagje mee....Werken na het weekend valt niet altijd mee.

    Lieve groet aan Janneke en jou van
    Ria

  • 06 April 2009 - 20:11

    Kaja:

    zo zo ben jaloers jo, het zijn echt leuke foto's en ziet er goed uit XD... verder lijkt me het wel zwaar zeg, steeds zo lang surfen, maar ook leuk !!. je hebt leuke foto's gemaakt en het weer ziet er heerlijk warm uit.

    nou groet, van de hele fam. hier in Holland.

  • 07 Juli 2009 - 20:34

    Opa Bouman:

    Hallo lievertjes.Het is nu 9 uur in de avond en bij jullie middernacht.Alk zoals je zei de reis is prima verlopen,en maak er maar wat van.veel plezier. Pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Juli 2009

Karijini

15 Juli 2009

Perth en weerzien

14 Juni 2009

Cairns

06 Juni 2009

de tropen

21 Mei 2009

mooier en mooier
Dewi

Actief sinds 27 Feb. 2009
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 318375

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2011 - 16 Juli 2012

Stage en studeren in Valencia

17 Maart 2009 - 05 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: