Australia!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dewi - WaarBenJij.nu Australia!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dewi - WaarBenJij.nu

Australia!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dewi

20 Maart 2009 | Australië, Sydney

Jaaa, eindelijk in Austrlie aangekomen. Alles is heel goed gegaan. In Singapore was het heel erg heet en vochtig. We sliepen in een mooi hotel. In de avond nog even ergens wat gegeten. Had goed geslapen en de volgende dag zijn we naar china town gegaan en hebben we een tour door de stad gemaakt. Daarna weer helemaal bezweet het vliegtuig in gestapt naar Sydney. Het waren goede vluchten en heb zelfs kunnen slapen! En nou ben ik dan eindelijk in Australie. Ik geloof het nog steeds niet. Als ik het opera house heb gezien geloof ik het pas denk ik. Jetlag heb ik nog niet echt last van, maar dat merk ik morgen wel denk ik. Nu zit ik in het travel active kantoor en we hebben net een beetje uitleg gehad. Over een uurtje kunnen we inchekken en dan eindelijk douchen!
Liefs Dewi

  • 19 Maart 2009 - 23:48

    Hans:

    He De!
    Wat leuk om zo snel al iets van je te horen. Fijn om te horen dat alles voorspoedig is verlopen. Heet en vochtig Singapore: welkom de tropen! Pas je tempo maar vast aan :-)

    liefs: Hans

  • 20 Maart 2009 - 06:26

    Roland:

    Hi De
    Je bent er echt hoor! Nog maar even onder weg en al van Azie geproefd en nu downunder! Vanmorgen om 7 uur als eerste even de mail gechecked en dan dit berichtje. Wat goed om dit te lezen. Lekker slapen straks en dan een eerste volle dag Ozzie zijn.

    kus papa

  • 20 Maart 2009 - 07:17

    Rianne:

    dewiii!

    ik gister zaten mama en ik al een beetje feest te vieren omdat je was aangekomen! ik kan het ook niet geloven dat jij er zit. ik zat leuke filmpjews op youtube te kijken en toen dacht ik: als dewi zo thuis komt laat ik ze meteen zien!. maar dat kan helemaal niet!
    en je hebt ook een super leuke nieuwe mentalist gemist.. maar alles staat op de harde schijf!
    ik ben heel benieuwt naar wat jy nu ziet en beleefd maar dat zien we wel met de eerste foto's!

    ik mis je super erg..
    xxx je achtergelaten
    zusje

  • 20 Maart 2009 - 08:50

    Alky:

    Hi Lieverd!
    Wat ben je toch een stoere meid. Loop je straks door Sydney te wandelen alsof het de Kalverstraat is! Fijn dat alles zo soepeltjes is verlopen. Zijn je medereizigers leuk? De, ik ben zo trots op je en go for it!
    liefs met een knuffel, mama.

  • 20 Maart 2009 - 09:28

    Karlijn:

    hey De,
    Wat goed dat je in australie bent eindelijk hey meid.Is het mooi daar,leuke mensen?
    Nou maak er een top tijd van en doe wel voorzichtig hey.Maar vooral genieten.
    Kom net van de sportschool vandaan en ga nu ff ontbijten en daarna de tuin doen want het is super lente weer hier.
    dikke kus karlijn en casper

  • 20 Maart 2009 - 09:45

    Anita:

    Hey De!
    Papa had je berichtje op het scherm laten staan zodat ik het direct zag toen ik beneden kwam. Slapen in het vliegtuig? Ben benieuwd hoe je dat hebt geflikt...!Wat is de gouden tip?
    Ga er een onvergetelijke tijd van maken, is je van harte gegund! Liefs, Anita

  • 20 Maart 2009 - 10:06

    Jille:

    Hey Dappere Dewi!Leuk om je zo te kunnen volgen. Wat ontbijten ze daar eigenlijk? cornflakes? have fun! Jille

  • 20 Maart 2009 - 10:25

    Deniz:

    Hee Dewi

    Wat leuk dat je eindelijk in Australie bent! Hoe was je groep, zijn het leuke mensen?

    Veel plezier, ik kan niet wachten om meer van je reis te horen.

    xx Deniz

  • 20 Maart 2009 - 11:07

    Stan:

    hey dewi hoe gaat het daar hier goed hoor maar hoe moet het nou met de kuykens band nouja we veerzinnen wel iets! veel plezier en groetjes van STAN!
    ps :lekker genieten he?!


  • 20 Maart 2009 - 17:54

    Oma:

    Hi lieverd eindelijk dan downunder Heb je het operahouse al gezien? En hoe was het strand lekker uitgerust!
    Misschien ze je de ronde fontein nog waar ik eens was en de story weet je!!
    Much fun!!! knuffel Oma.

  • 20 Maart 2009 - 19:28

    Rianne:

    deewiiii als je dit leest ben je vast net wakker ofzo.. ik wens je in iedergeval veel plezier op en beruchte beroemde heerlijke strant!
    ik ben echt jaloe..eehh..trots! op je.

    naja hier is het ook heel leuk hoor en heerlijk weer zat vnadaag in mijn tshirt op het school plein kerssen vlaai gegeten=)

    xxx je kleine zusje

  • 20 Maart 2009 - 21:23

    Alky:

    Joos vraagt de hele tijd of je het Zuiderkruis al hebt gezien....

  • 21 Maart 2009 - 11:54

    Alky:

    Iedereen de lieve groeten van Dewi. Ik heb een tijdje met haar zitten chatten. ze zijn naar Bondi beach geweest en alles gaat naar wens. ze ontmoeten veel mensen. haar nieuwe mobiele nr is: 04 - 197 52 515.

  • 21 Maart 2009 - 16:49

    Oma Opa.:

    Wat een leuke video en foto's!! Leuk om het allemaal zo mee te beleven!!
    Dikke kus voor jullie van ons.

  • 21 Maart 2009 - 17:40

    Rianne:

    WHOOOOWHAAAAAAEWHIIIIIIII

    jeej! dankje voor het prachtige shot!
    leuk filmpje trouwens! nu ben ik echt jaloers wij hier nogsteeds met jassen aan en jullie gewoon in bikini!

    ik mis je wel heeeuuul erg trouwens='(

    "Im gonna drown now and Im gonna need mouth to mouth"

    xx

  • 21 Maart 2009 - 23:01

    Roland:

    Het nummer is 00 61 419 75 2515

  • 22 Maart 2009 - 07:46

    Roland:

    Hi De,

    Klopt het nummer? Of heb je het nog niet geactiveerd?

  • 22 Maart 2009 - 14:52

    Karin En Sita:

    Hallo!
    we hebben even de berichtjes en fotos bekeken, wat leuk allemaal!
    we houden de site in de gaten en wensen jullie nog veel plezier daar!

    groetjes Karin en Sita

  • 22 Maart 2009 - 17:01

    Janine:

    hoi lieve dewi

    wat leuk dat je meteen wat van je laat horen.
    wat heb je een lekker weer daar en wij hier maar in de regen.
    ik ben echt heeeeeel erg jaloers op jouw, geniet en veel liefs van ons

  • 11 Mei 2009 - 20:47

    Opa Bouman:

    lieve dewi.hier even een episteltje uit koog a.d zaan.zoals ik lees heb je het nog prima naar je zin. volhouden meid.ik zelf moet volgende week even naar het ziekenhuis.ik krijg ineens een moedervlek op mijn rug en die moet zo snel even weggehaald wordenma gaat even mee a.s donderdag.het weer is hier zeer wisselvallig.niks aan.ga jij maar lekker zwemmen als ik daar bij jou zou moeten werken,ga ik toch lirver aardbeien plukken veel .veel lekkerderdit was het dan weer.spannender verhaaltjes heb ik helaas niet.exuus voor de fouten dag heerlijke meid entot de volgende keer opa boumanopa

  • 04 Juni 2009 - 12:55

    Opa Bouman:

    Lieve Dewi Even weer een berichtje uitHolland HJet is 4 Juni als ik dit schrijf Eerst wat nieuws verzamelen en dan versturen Vorige week slagregens storm en hagel en felle onweersbuien.En met pinksteren prachtig zomerweer.eerste pinksterdag heb ik bij Johan en Janine gegourmet en voor de tweede pinksterdag heeft mam mij uitgenodigd om daar te komen eten. heel gezellig Zo zie je maar honger is er niet bij.Dinsdag 9 Juni moet ik even naar het ziekenhuis Een "wilde moedervlek "'moet verwijderd worden Mam gaat even mee.Het duurt maar een half uurtje.Nou meid Je weet weer het eenenander.Nieuws van jou is altyd interessanter.Mooie Natuur en veel fotos Nou Dewi Geniet maar met volle teugen en veel liefs van Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Juli 2009

Karijini

15 Juli 2009

Perth en weerzien

14 Juni 2009

Cairns

06 Juni 2009

de tropen

21 Mei 2009

mooier en mooier
Dewi

Actief sinds 27 Feb. 2009
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 318377

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2011 - 16 Juli 2012

Stage en studeren in Valencia

17 Maart 2009 - 05 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: