Voorbereidingen - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Dewi - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Dewi - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Dewi

Blijf op de hoogte en volg Dewi

06 Augustus 2011 | Nederland, Zaandam

Hallo allemaal!
Nog een paar daagjes en dan vertrek ik naar Spanje samen met Karen. Ik ben nu druk bezig met de voorbereidingen en dat is echt verschrikkelijk veel. Heb nu het meeste wel geregeld gelukkig :). Ik blijf in totaal tien maanden in Spanje. De eerste vijf maanden ga ik stage lopen bij een reis organisatie en de laatste vijf maanden ga ik studeren aan de universiteit van Valencia.
Met deze blogs ga ik jullie weer op de hoogte houden van alles wat ik daar mee ga maken! Ik heb er ontzettend veel zin in en weet zeker dat ik weer een mooie tijd tegemoet ga ik Valencia!!
Liefs Dewi

  • 06 Augustus 2011 - 19:23

    Liset:

    jeeej! geniet er van meis! En zie je vanaf Januari daar:)
    succes nog effies met de voorbereidingen.

  • 07 Augustus 2011 - 08:37

    Lein:

    Ik ga je zeker volgen. Je staat al als favorietje in de bb. Spreek je nog voor vrijdag. X

  • 07 Augustus 2011 - 09:07

    Deniz:

    Spannend!! Ik kom jullie opzoeken in 2012! :)

  • 07 Augustus 2011 - 10:50

    Janneke:

    ah dan zie ik je niet meer :(maar veel plzier in spanje uno besso

  • 07 Augustus 2011 - 11:24

    Janine:

    hoi lieverd
    ik ga je zeker weer volgen en ik zie je nog voor je vertrekt

  • 07 Augustus 2011 - 11:33

    Inga:

    Hi Dewi,

    Wat goed dat het toch gelukt is om een goedgekeurde stage te krijgen. Heel veel plezier in Spanje...ik ga je zeker volgen.

    Groetjes,
    Inga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dewi

Actief sinds 27 Feb. 2009
Verslag gelezen: 706
Totaal aantal bezoekers 318364

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2011 - 16 Juli 2012

Stage en studeren in Valencia

17 Maart 2009 - 05 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: